July 24, 2008

"Fish fries" - Pestisori prajiti


From the series "Fish, again" - a playful take on the fried fish looking like french fries.
I found fresh sprat, which I kind of butchered when I tried to clean it up. I usually fry this fish lined up 5-6 on a toothpick, but last night I thought they looked so much like fries, so why not make and plate them like a snack of fries.
And this is just what I did. I usually just coat the fish with flour or a mix of flour and cornmeal, but now I made a batter using one egg, half a cup of flour and a little bit of cold water, salt & pepper. If you want, you could add some spices or herbs ( like hot or sweet paprika, fresh or dry dill....). Dip the fish in the batter (you could also use tempura) and fry them.
Sprinkle some lemon juice on and munch.

Continuand cu alt episod din serialul "Iarasi peste", am gasit niste sprat (hamsii proaspete, nesarate- ce pofta mi-e de cele sarate, aaah...) si in loc sa-l prajesc ca de obicei dat prin faina sau faina amestecata cu malai si insirati pe o scobitoare, m-am gandit sa-i prajesc singuri, arata ca niste cartofi prajiti. Asa ca am facut un fel de lauat dintr-un ou, o cescuta de faina si putin apa rece, sare si piper. Puteti adauga niste condimente si verdeturi tocate, precum paprika dulce sau iute, marar tocat, sau ce va place voua. Treceti pestisorii prin aluat si prajitii fie separat, fie aliniati pe scobitoare.
Stropiti cu putina zeama de lamaie si sunt gata de rontait.

2 comments:

Cristina said...

mincarea mea preferata... :-))

roxana said...

M-am gandit eu ca tie o sa-ti placa... Eu nici acum nu am uitat discurile tale cu sardine deasupra, daca ai stii cum mi-au ramas pe retina....